Jak to všechno začalo

Inovacím ve vzdělávání se ve Scio věnujeme už 27 let a stále nás to baví

Za naším vznikem stojí Ondřej Šteffl, který v roce 1995 přišel s nápadem vytvořit systém standardizovaných zkoušek (tou dobou už běžný v USA), který by naše univerzity využily pro přijímací řízení. Nápad se realizoval a s Národními srovnávacími zkouškami se každoročně potká 25 tisíc studentů hlásících se na vysokou školu.

V průběhu následujících let se firma rozrostla ze 2 na téměř 60 zaměstnanců, vyvinuli jsme ověřovací a srovnávací testy a dotazníková šetření, které pravidelně využívá třetina škol v republice. Realizujeme přípravu na přijímací zkoušky na střední školy, přišli jsme s oblíbeným Emušákem na podporu rozvoje emoční inteligence dětí. Založili jsme vlastní síť ScioŠkol – dvanáct základních, dvě střední a dvě tzv. Expediční školy.

V posledním roce se věnujeme zejména technickým inovacím. Spustili jsme vlastní proktorovací aplikaci Sciolink, která využívá prvky umělé inteligence pro zajištění regulérnosti přijímacích zkoušek na vysoké školy.

A vůbec, nejlépe vám Scio představí Katka.

Co je pro nás důležité

Za více než 20 let života naší firmy jsme se metodou pokus omyl naučili, že volná pracovní doba přispívá k efektivitě, otevřenost vede k respektu, důvěřovat lidem se vyplatí a zejména, že smysl v práci je jedna z nejlépe fungujících motivací. Snižuje fluktuaci, zvyšuje spokojenost a ve svém důsledku i ekonomické výsledky. O tom, jak ve Scio fungujeme, píšeme pravidelně na náš blog Smysl v práci. Nenechte si ho ujít.

Bezpečné prostředí

Každý dělá chyby, které vedou k poučení, a má právo na svůj názor.

Maximální důvěra

Každý dělá svou práci jak nejlépe umí a ví, kdy si má říct o pomoc.

Otevřená komunikace

Každý je otevřený zpětné vazbě, komunikuje efektivně a s respektem.

Transparentní řízení

Každý se podílí na chodu firmy a žádná informace není tajná.

Dobré vztahy

Každý je pro chod firmy důležitý a můžeme se na sebe spolehnout.

Neustále učení se

Každý má prostor pro seberealizaci a rozvoj svého potenciálu.