Inovacím ve vzdělávání se věnujeme už 30 let a pořád nás to baví.
Za naším vznikem stojí Ondřej Šteffl. Ten v roce 1995 přišel s nápadem vytvořit systém standardizovaných zkoušek (tou dobou už běžný v USA), který by naše univerzity využily pro přijímací řízení. Nápad jsme realizovali a s Národními srovnávacími zkouškamise každoročně setká 30 tisíc zájemců o studium na vysoké škole.
A tím to zdaleka nekončí. Založili jsme vlastní síť inovativních ScioŠkol. Po celém Česku dnes máme 19 základních, 4 střední a 2 expediční školy. Nově přibyla ještě “tak trochu jiná ZUŠka” ScioArt. A protože bez vědeckých poznatků se svět kupředu neposouvá, založili jsme také výzkumnou organizaci Scio Research,kdese věnujeme výzkumu ve vzdělávání.
Aktuálně pracujeme zejména na technických inovacích. Máme vlastní online testovací aplikaci Sciolink, která využívá prvky umělé inteligence pro zajištění regulérnosti online přijímacích zkoušek na vysoké školy. Zkoumáme také, jak využít umělou inteligenci jako pomocníka ve školách pro žáky i učitele.
Co je pro nás důležité
Za 30 let života naší firmy jsme se metodou pokus-omyl naučili, že volná pracovní doba přispívá k efektivitě, otevřenost vede k respektu, důvěřovat lidem se vyplatí a zejména, že smysl v práci je jedna z nejlépe fungujících motivací. Snižuje fluktuaci, zvyšuje spokojenost a ve svém důsledku i ekonomické výsledky. O tom, jak ve Scio fungujeme, píšeme na náš blogSmysl v práci. Nenechte si ho ujít.
Každý dělá chyby, které vedou k poučení, a má právo na svůj názor.
Každý dělá svou práci jak nejlépe umí a ví, kdy si má říct o pomoc.
Každý je otevřený zpětné vazbě, komunikuje efektivně a s respektem.
Každý se podílí na chodu firmy a žádná informace není tajná.
Každý je pro chod firmy důležitý a můžeme se na sebe spolehnout.
Každý má prostor pro seberealizaci a rozvoj svého potenciálu.