Kde se dozvím podrobné informace ke kurzu, např. co si má mé dítě přinést na prezenční kurz s sebou?
Tyto a další informace (místo konání, termíny a obsah jednotlivých lekcí, kontakt na lektora, atp.) budete mít uvedené v pozvánce ve svém osobním profilu na našich webových stránkách. Pozvánka na kurz se vám zobrazí automaticky v osobním profilu ihned po zaplacení kurzu. V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností je možné se obrátit na náš zákaznický servis.
Jaký je maximální počet dětí v jedné skupině kurzu?
V jedné skupině standardního nebo intenzivního prezenčního kurzu je maximálně 15 dětí a ve skupině kurzu Bootcamp je maximálně 10 dětí.
Jaké metody práce jsou na kurzech využívány?
Naši lektoři na kurzech využívají různorodé metody práce, které děti vedou k aktivnímu přístupu k učení, podněcují jejich zájem o učení, aktivizují jejich myšlení, tvořivost, schopnost řešení problémů, motivují je k přemýšlení, pomáhají jim formulovat vlastní otázky, povzbuzují je k sebevyjádření a pomáhají k upevnění dosavadních či nově získaných vědomostí. Jsou jimi např. metody kritického myšlení, které vedou dítě k aktivnímu učení v tzv. třífázovém cyklu učení, jehož základními stupni jsou evokace – uvědomění si významu – reflexe, dále pak heuristické metody, skupinové metody, didaktické hry, mentální mapování, práci s textem, atp.
Mohu své dítě přihlásit zároveň na online intenzivní kurz, prezenční intenzivní kurz a Bootcamp?
Materiály jsou v těchto intenzivních kurzech totožné (pouze u Bootcampu se píše navíc závěrečný test). Pokud však máte pocit, že opakování látky a řešení tematicky zaměřených úloh vašemu dítěti prospěje, je možné se intenzivních kurzů účastnit opakovaně.
S jakými úlohami se na kurzu pracuje? Odpovídají RVP a požadavkům státních přijímacích zkoušek?
Ano, všechny úlohy používané na kurzech jsou pečlivě vybírány. Nejdříve je pro naši potřebu vytvoří tým autorů vedený garantem. Úlohy jsou vytvářeny na základě specifikačních tabulek, odpovídají učivu probíranému v RVP. Následně úlohy procházejí oponenturou a korekturou. Úlohy nevytváříme na místě, a proto můžeme zaručit, že skutečně typově odpovídají úlohám používaným v testech u státních přijímacích zkoušek.